Ifö garantija un rezerves daļas

Esam apkopojuši informāciju par to, ko darīt, ja jūsu izstrādājums nedarbojas, kā plānots, vai ja jums trūkst vecā izstrādājuma rezerves daļas.

Ifö Sense

Ar ko sazināties, ja produkts pareizi nedarbojas?

Ja kāds Ifö produkts nedarbojas pareizi. Ja klozetpodam ir defekts, vai tas vispār nedarbojas, sazinieties ar veikalu, kurā to iegādājaties, vai arī santehnikas uzstādīšanas pakalpojumu sniedzēju. Svarīgi ir arī saglabāt produkta pirkuma čeku, kas ir produkta iegādes vietu apliecinošs dokuments.

Vairāk lasiet šeit

Vai es produktus varu iegādāties tieši no Ifö?

Pircēja statusā klozetpodus, izlietnes un dušu risinājumus no Ifö kā ražotāja, iegādāties nav iespējams. Pircējiem mēs produktus pārdodam tikai ar vairumtirgotāju, santehnikas uzstādīšanas pakalpojumu sniedzēju un izplatītāju starpniecību.

Noklikšķiniet šeit